8 abril 2015
Ser o no res, torna per última vegada al Teatre Micalet després d’una gran acollida

Pilar Almeria, Sergio Caballero, Empar Canet i Pep Ricart reflexionen en escena sobre la situació actual, la crisi, la seua professió… fins arribar als sentiments universals que ningú no ha retratat com Shakespeare. Als textos del genial autor anglés troben també respostes sobre la vida, la mort, l’ambició, el amor o el poder en un diàleg ple d’humor, drama i veritat. Com la vida mateixa.
“Ser o no res” és una obra nova de la Companyia Teatre Micalet. La producció pròpia que fa 27 en els seus 20 anys d’història. Per als tres primers dies d’exhibició d’aquest muntatge hi haurà preus especials amb les entrades al 50 per cent. Després del seu últim pas pel Teatre Micalet l’espectacle comença la seua gira per tot l’estat a partir de maig de 2015.
Ara és l’última oportunitat per veure aquest repte teatral que els mateixos actors han escrit i defenen amb passió a l’escenari. Un text que parla de hui però on s’escolta la veu de William Shakespeare, viva i sorprenentment actual 400 anys després. Compra la teua entrada a la mateixa web del teatre per 8,50 euros.
Més notícies
‘Icerberg’, nou disc de Miki Nuñez
20 novembre 2020
Nous videoclips per descobrir música sense límits
17 novembre 2020
Els festivals valencians ajornats que ja tenen data per a 2021
17 novembre 2020