3 desembre 2014
Primeres informacions sobre l’Iboga Summer Festival 2015

A les confirmacions de fa unes setmanes de Talco (Itàlia), Bohemian Betyars (Hongria), Gypsy Hill (U.K.), N.O.H.A. (Praga), Movits! (Suècia) i Dunkelbunt & The Secret Swing Society (Àustria), l’organització ens anuncia 3 nous i potents noms per al que serà la tercera edició del festival:
THE BEAT, la mítica banda britànica de ska formada en 1978 a Anglaterra, és un dels plats forts que es prepara per al pròxim mes de juliol en Iboga. Els britànics visiten el nostre país, alguna cosa al que, per desgràcia, no ens tenen acostumats.

Els abonaments per als 3 dies de l’Iboga Summer Festival 2015 -a falta de més grups que confirmaran els propers mesos- es poden aconseguir per 31 € través de la seua pàgina web. Vos deixem amb “Our Routes” l’últim disc dels Gypsy Hill.