26 desembre 2013
Parlem amb DJ Plan B, ens mostra el remix de “La Vida sense tu”

Sobre els millors moments del 2013 destaca Plan B ”les dos actuacions al FIB sobretot la del tancament de diumenge que va ser una autèntica bogeria. La tercera posició a la Red Bull Thre3style també va ser especial i el premi Ovidi Montllor a la millor producció a Aspencat va ser un puntàs“.
Com avançavem més amunt un any més Plan B serà l’encarregat de posar el punt i final al festival nadalenc per excel·lència. Sobre el seu set ens comenta que: “El Festivern és una data d’aquestes que marques en roig al calendari. Serà especial d’una banda per veure per última volta en elèctric als Obrint Pas i d’altra perquè la meua sessió estarà al voltant de les dos hores i crec que mai he punxat tanta estona al Festivern així que l’electrònica estarà garantida durant una bona estona. Només puc dir-vos que hi haurà una gran part dedicada al drum and bass que sempre funciona molt bé en aquest esdeveniment però que també hi haurà dubstep, metall, electro i una mica de moombah. És difícil acontentar tothom però s’intentarà!“.

Sobre el remix ens explica que: “Ha estat una iniciativa personal o un repte com preferisques anomenar. Remesclar a una banda sempre és complicat i més quan tens tants elements a la teua disposició. He intentat ser el més fidel a l’original i no caure en un remix més conceptual. Té una primera part més melòdica i una segona més ballable i divertida. És la meua manera personal de dir adéu a la banda que porta 20 anys lluitant, treballant, creixent i representant el millor de la música en valencià“. I ací el tenim, “La Vida Sense Tu” d’Obrint Pas remesclada per Dj Plan B, perfecta sintonia per escalfar motors i recordar la banda amb ritmes ben ballables!
Més notícies
‘Icerberg’, nou disc de Miki Nuñez
20 novembre 2020
Nous videoclips per descobrir música sense límits
17 novembre 2020
Els festivals valencians ajornats que ja tenen data per a 2021
17 novembre 2020