Nova imatge del Cruïlla Barcelona i noves incorporacions

El Cruïlla Barcelona canvia  el  logotip i la imatge en la 6a edició.

Després de 6 edicions el festival Cruïlla Barcelona s’ha posicionat com el Festival d’Estiu de Barcelona. La nova imatge identifica el Cruïlla com el reflex de la ciutat de Barcelona i els barcelonins.

D’una banda el logotip s’ha simplificat, amb una tipografia més clara i entenedora. La dièresi de la I, la formen dues creus girades que per un costat es vinculen amb la paraula Cruïlla i per l’altre ens serviran de recurs gràfic.

NOVA-IMATGE-QUALITAT-POST

D’altra banda adoptem l’orella com a icona del Cruïlla: una orella que varia de colors, de textures, de matisos, per encabir la riquesa  de Barcelona, de l’estiu, de la música al costat del mar, i de l’experiència viva del festival, del que és autèntic i singular. Des del Cruïlla percebem la icona de la orella en sentit bidireccional i s’ha d’entendre com a símbol del que el públic escolta i viu, però també com a símbol de la nostra voluntat d’escoltar i fer participar el públic.

Noves incorporacions

FFS (Franz Ferdinand & Sparks), Jamie Cullum, Vintage Trouble, Xavier Rudd & The United Nations, Le Peuple de L'Herbe, Toundra, Mi Capitán, Seward i Carlos Sadness són els nous grups confirmats al cartell del Cruïlla Barcelona 2015, que s’uneixen als ja anunciats Damian “JR. Gong” Marley, Of Monsters and Men, Capital Cities, Asaf Avidan and Band, The Cat Empire, Caravan Palace i Rappa.

L'altaveu.cat utilitza cookies (galetes) per oferir-te una millor experiència. Clicant "Accepto", consenteixes l'ús de galetes al teu dispositiu tal i com descrivim a la nostra política de cookies.