Música, art i cervesa al #FreshAndFun de València

Pablo Maronda

La galeria Plastic Murs encapçala el projecte #FreshAndFun, una exposició que durant els dies 12, 13 i 14 de desembre al nº 26 del carrer Sevilla de València (Russafa), presentarà les obres d’una quinzena d’artistes de diferents disciplines que conviuran en un marc al qual s’adhereixen la música i també la cervesa.

Aquesta original proposta neix de la col·laboració de la pròpia galeria i Zeta Beer, un microcerveseria valenciana que ha decidit emparentar la seua marca i productes amb algunes aventures en el camp de l’art i el disseny. De fet, la fornada d’artistes personalitzaran un dels gots característics d’aquesta marca de cervesa.

Els protagonistes de #FreshAndFun seran creadors de la talla d’Agustín Esteso, Bakea, Cachete Jack, Cere, Coté Escrivà, Dulk, Gabi de la Merced, Ibie, Keis, Lawerta, Maria Herreros, Marina Capdevila, Pau Sampera, Sara Sanz i Twee Muizen. Tots ells joves artistes que provenen de diferents camps com la il·lustració, el surrealisme pop, el low-brow, el disseny o el grafit.

MÚSICA EN DIRECTE

FreshAndFun 72pxQuinze artistes que ofereixen una visió actual i dinàmica, amb una sòlida carrera allunyada dels circuits convencionals de l’art, als quals acompanyaran tres intervencions musicals repartides durant els dies que dura la mostra. Divendres, durant la inauguració, l’actuació en directe de Jupiter Lion DJ set. Dissabte a la tarda, la de l’home orquestra Tomba Swing. I el diumenge 14 al migdia, la de l’artista valencià Pablo Maronda.

Una mostra eclèctica i fugaç, que es vertebrarà durant tres intensos dies entre la creació artística, les actuacions musicals i l’aixeta de cervesa “fresca” de Zeta Beer. Les obres podran visitar en qualsevol moment, així com els gots personalitzats pels artistes. Les actuacions musicals seran d’entrada lliure fins a completar aforament. I, a més, durant el temps que dure l’exposició, s’estimularà la interactivitat entre els assistents mitjançant el sorteig d’una caixa de la cervesa de Zeta Beer entre aquells que pugen a les seues xarxes socials imatges amb el hashtag que dóna nom a la iniciativa.