28 abril 2017
El Micalet estrena “Els Esperantistes” amb Cristina Garcia, Josep Manel Casany i Ferran Gadea

El Teatre Micalet estrenava el dimecres Els Esperantistes. Una obra amb text i direcció de Paco Zarzoso i interpretat per un repartiment valencià de luxe: Josep Manel Casany, Ferran Gadea i Cristina Garcia. Tots tres rostres molt reconeixibles al teatre i la televisió que s’uneixen per protagonitzar aquesta tragicomèdia que reflexiona sobre la fragilitat humana.

La relació entre els dos canviarà en el moment en què Marta decidisca portar a la casa familiar a Àngel (Josep Manel Casany), un empresari immobiliari arruïnat de qui s’ha enamorat bojament. Darrere del que sembla un simple conflicte domèstic, Zarzoso aconsegueix que tot esclate d’una mera sarcàstica i carregada del seu humor habitual amb l’esperanto sempre present.
Els Esperantistes és una oportunitat única per veure a dos grans actors compartint escenari. Ferran Gadea ha estat guardonat com a millor actor als Premis AAPV 2017 i Josep Manel Casany és finalista als premis MAX com a millor actor protagonista per Hamlet Canalla. La Companyia Apropteatre va ser creada en 2012, amb l’espectacle A PROP, també protagonitzat per Casany i Gadea. Apropteatre aposta pels textos en valencià i per la qualitat dels seus espectacles. Pots anar a veure l’obra al Teatre Micalet fins al 7 de maig. A la mateixa web del teatre podràs aconseguir les entrades per 10 euros.

Més notícies
‘Icerberg’, nou disc de Miki Nuñez
20 novembre 2020
Nous videoclips per descobrir música sense límits
17 novembre 2020
Els festivals valencians ajornats que ja tenen data per a 2021
17 novembre 2020