12 juliol 2014
El 9 d’agost torna el Xeresa Summer Festival

KILL THE HIPSTERS!
La seua trajectòria els darrers 4 anys els ha permés actuar en festivals de primer nivell como Dcode, SOS 4.8, Arenal Sound, Sonorama o Pop Up; així com en clubs com Zombie Madrid, La 3 València, Space Menorca, Noise Barcelona, Winston Amsterdam, Fever Bilbao, Cordtronics Munich. Per si això fora poc, completen el seu currículum amb el recent llançament del seu segell Agitprop, un programa semanal a Vicious Radio i un llarg historial com a promotors de concerts i sessions d’alguns dels artistes més rellevants de l’escena alternativa internacional.
DJ PLANB
Finalista a nivell estatal en 2012-2013 del concurs Thre3style de RedBull, aplegant a la ronda final on va mesclar 34 temes en 15 minuts. Considerat un dels máxims exponents de la cultura mash-up de l’estat espanyol, tant a l’hora de punxar com de produïr, destaca el seu pas pels millors clubs i festivals de la península (Razzmatazz, FIB, ViñaRock14).
MEGANIMALS
Des de Saragossa, i amb el seu espectacle en LIVE (Electronic music + Live Drums + MC) han actuat amb artistes com The Zombie Kids, Mastiksoul o DJ NANO. Finalistes al millor Dj 2013 en els “XV Premios de la Música Aragonesa”, han actuat en alguns dels millors clubs d’Espanya (Zoológico Madrid o Oasis Saragossa). Aquest estiu estaran presents en Arenal Sound amb Martin Garrix, Knife Party i altres artistes de nivell internacional.
Més notícies
‘Icerberg’, nou disc de Miki Nuñez
20 novembre 2020
Nous videoclips per descobrir música sense límits
17 novembre 2020
Els festivals valencians ajornats que ja tenen data per a 2021
17 novembre 2020