30 setembre 2014
Castalla Rock Festival amb Txarango, Esne Beltza, Skalari…

Participaran en aquesta primera edició Txarango com a caps de cartell, Esne Beltza -els Obrint Pas bascos-, i Juantxo Skalari, el mític cantant de la banda Skalariak que ha reprès la seua carrera musical amb la Rude Band.
El festival contarà amb la destacada presència del jove grup de hip hop Atupa i amb El Diluvi i Respeto Bajo Zero, ambdós de Castalla, i que per tant jugaran a casa.
Serà el pròxim dissabte 25 d’octubre al Velòdrom Municipal de Castalla. L’organització del Castalla Rock Festival compta amb el recolzament de l’Ajuntament del mateix poble, i de la productora Pro 21 Cultural. Han volgut començar amb una promoció de 250 entrades a 8€ en exclusiva a la seua web. Una vegada esgotades passaran a valdre 10€, i si sou dels que planifiquen a última hora les podreu comprar en taquilla a 12€.
Més notícies
‘Icerberg’, nou disc de Miki Nuñez
20 novembre 2020
Nous videoclips per descobrir música sense límits
17 novembre 2020
Els festivals valencians ajornats que ja tenen data per a 2021
17 novembre 2020