22 desembre 2014
Arrap posa en descarrega Desperta ferro, nou àlbum

Després d’avançar alguns temes en forma de maxi single, i després de l’èxit aconseguit en una plataforma de microfinançament ja podeu escoltar el disc sencer d’Arrap. El disc l’han volgut anomenar Desperta Ferro. En ell destaca la mescla de sons de la mediterrània (amb instruments com el bouzouki grec, el guitarró, la flauta travessera o el cargol de mar) i el hip-hop.
Per a aquest segon disc Arrap s’han volgut rodejar d’amics i coneguts com At-Versaris, Tesa, Dani de Vadebo o Muchocumo (MC veneçolà) per a les col·laboracions. Pel que fa a les bases hi trobem a Loren D que entra com a membre oficial en aquesta nova etapa.
Arrap comenten que es tracta d’un “viatge amb els poderosos en el punt de mira i la Mediterrània com a font d’inspiració”. Dos anys després del seu primer disc -Ara va de bo-, la formació valenciana torna amb un àlbum de catorze cançons que podeu descarregar de forma gratuïta a la seua web, i te’l deixem a continuació per a que el pugues escoltar.
Més notícies
‘Icerberg’, nou disc de Miki Nuñez
20 novembre 2020
Nous videoclips per descobrir música sense límits
17 novembre 2020
Els festivals valencians ajornats que ja tenen data per a 2021
17 novembre 2020