23 octubre 2013
Aquest divendres últim concert d’Obrint Pas a l’Horta!

Pels interessats en assistir les entrades estaran a la venda a València: CS Terra, El Racó de la Corbella, Ca Revolta, Octubre. Montcada: L’Atzucac (El musical de Montcada). Alboraia: Cafè Tocat. Massalfassar: Cafè l’infer i a Vinalesa a l’espai Jove. També via online. No oblidar que per poder anar es contarà amb el bus 16 de la EMT i les linies de metro 1 (Alfara/Montcada) i L3 (Foios).
Obrint Pas
Després de vint anys dedicats a la música van anunciar a març d’aquest any la seua retirada, no sabem si definitiva però sí temporal. Aquesta és una de les últimes oportunitats per poder veure al grup valencià en directe, ja que l’últim concert programat s’amenintzarà al Festivern a Tavernes de la Valldigna, a banda dels tres acústics de l’any vinent.Orxata
La cúmbia, el Kuduro, el funk carioca… són d’alguns dels estils més característics dels valencians. Amb deu anys d’experiència musical carregats al llom, s’ha gaudit d’ells en nombrosos concerts arran tot el País Valencià.