Programacio cultural Cenyre Civic Urgell

Concert de:
Tente en el aire

Musica antiga i barroca



Grup dedicat a la interpretació de la música antiga amb especial interès en el repertori del segle XVIII de l’anomenada Nova Espanya, actualment Mèxic. Tente en el Aire oferiran un concert integrat per obres que s’escoltaven en aquest territori, tant d’autors locals com europeus, que en el seu moment van conformar l’activitat musical de catedrals, teatres i palaus mexicans.



Intèrprets: Esther Ribot – soprano, Alejandro Correa i Cèlia Raspall – violí, Dimitri Kindynis – violoncel, Joan Castillo – clavicèmbal



Reserves:

A partir del dilluns 20 de març podeu recollir la vostra entrada presencialment o fer la reserva per telèfon al 934 536 480.

Les entrades reservades per telèfon caldrà recollir-les màxim 30 min. abans de l’inici de l’espectacle, sinó es perdrà la reserva.

Una vegada comenci l’espectacle no es permetrà l’entrada.

No hi ha videoclips d'aquest grup!

La imatge s'ha pujat correctament!

La imatge s'ha pujat correctament!

Comentaris sobre el concert:

Hi ha algun error o falta alguna dada en aquest concert?

Hem rebut la teva consulta!

Hem rebut la teva consulta!

Ens la revisarem i et direm alguna cosa.