Ops! Última ronda a Girona

Concert de:
Pep Sala

Única oportunitat de veure Pep Sala en directe a Girona. El concert serà a benefici de la Fundació Oncolliga i tanca la celebració del seu 20è. Aniversari.



Tota la recaptació del concert es destinarà íntegrament a la Fundació Oncolliga Girona, que des de fa 20 anys treballa per millorar les condicions de vida dels malalts de càncer de les comarques gironines i les seves famílies.



Un concert solidari i especial, per això comptarà amb artistes convidats. Aquest serà l'únic concert de Ops! Última ronda, a Girona, i el darrer de Pep Sala a la ciutat, abans de tancar aquesta etapa i iniciar una període sabàtic de concerts.



Preus: 10 i 15 euros i amb descomptes especials per als socis de l'entiat i els menors de 13 anys.



També hi ha a la venda un número limitat d'entrades a 50€ que donen dret a seguir el concert des de l'escenari i saludar a Pep Sala abans de l'actuació.



Qui ho desitgi també pot fer una aportació sense entrada a través de la plataforma fila 0.

No hi ha videoclips d'aquest grup!

La imatge s'ha pujat correctament!

La imatge s'ha pujat correctament!

Comentaris sobre el concert:

Hi ha algun error o falta alguna dada en aquest concert?

Hem rebut la teva consulta!

Hem rebut la teva consulta!

Ens la revisarem i et direm alguna cosa.