Enma Fernández Quartet en la segona entrega de les ‘Nits d’Emocions’ de Sorli Emocions
- Dissabte, 16 juliol 2022
- 22:30h
- Vilassar de Dalt
Sorli Emocions
Plaça, Can Nolla, 1 - Gratuït
Concert de:
La terrassa del complex hoteler, esportiu i comercial Sorli Emocions, a Vilassar de Dalt (Maresme), s’endinsa en el swing, jazz i rhythm and blues de la mà d’Enma Fernández Quartet en la vuitena edició de ‘Nits d’Emocions’, que se celebra tots els dissabtes d’estiu amb música en directe, gastronomia i cocteleria a l’aire lliure
El cantant Enma Fernández Quartet actuarà dissabte 9 de juliol a les 22.30 a la terrassa del complex Sorli Emocions del Grup Sorli, ubicada a Vilassar de Dalt, en el marc de les ‘Nits d’Emocions’, una iniciativa que combina la millor música en directe, gastronomia i a l’aire lliure. Aquesta actuació forma part d’un total de nou nits que es duran a terme durant el mes de juliol i agost, on les emocions són les protagonistes.
Enma Fernández, nascut a Barcelona el 1987, és un pianista, cantant, director i showman que s’ha convertit en els últims anys en un referent essencial de l’estil new orleans i latin jazz. Pot presumir de ser un dels músics més destacats de la ciutat comtal, amb una mitja de més de cent concerts a l’any. És virtuós al piano i una persona enèrgica en directa, destacant pel seu especial domini del rhythm and blues, el so new orleans, el jazz tradicional i el rock and roll.
El seu primer projecte ““Lewis Enma & The Bcn Fireballs”, on rendia tribut a Jerry Lee Lewis va ser un èxit en directe, on la posada en escena i la interpretació musical i gestual el va donar a conèixer.
A Enma Fernández l’acompanya una banda orquestrada per músics reputats on hi trobem vents, piano, veu i percussió, els que conjuntament donen vida a una actuació única. Amb aquests, ha gravat el seu últim treball d’estudi: “Hey Chico!” i “Prado”, amb els que fan gaudir d’uns espectacles sonors inoblidables.
Després de dues nits de dissabte al ritme del soul, el blues, el jazz i el swing, Big Dani Pérez & Albert Bello Quartet seran els encarregats d’omplir la següent nit de música del proper dissabte 23 de juliol.
Cada nit de concert del cicle ‘Nits d’Emocions’ tindrà un menú elaborat pel xef del restaurant i es proposarà un còctel diferent als assistents. El sopar comença a les 21.00 i es recomana reservar taula al telèfon 937 539 347, ja que l’aforament és limitat.
No hi ha videoclips d'aquest grup!