Beto Tejada clou el cicle ‘Nits d’Emocions’ de Sorli Emocions
- Dissabte, 5 setembre 2020
- 21:00h
- Vilassar de Dalt
Sorli Emocions
Plaça, Can Nolla, 1, 08339 Vilassar de Dalt, Barcelona - 35
Concert de:
Beto Tejada actuarà dissabte 5 de setembre a les 23.00 a la terrassa del complex Sorli Emocions del Grup Sorli, ubicada a Vilassar de Dalt, en el marc de les ‘Nits d’Emocions’, una iniciativa que combina la millor música en directe, gastronomia i cocteleria a l’aire lliure. Aquesta és l’última actuació d’un cicle que s’ha celebrat tots els dissabtes de juliol i agost, amb un total de vuit nits on les emocions han estat les principals protagonistes.
Beto Tejada és una banda formada per músics de diferents influències musicals: des de la rumba fins al rock i pop nacional i internacional dels anys 60, 70, 80 i 90, constituint un repertori amb influències d’Antonio Flores, Kiko Veneno, Peret, Serrat, Sabina, Los Chunguitos, Elvis Presley, Maná i Camilo Sesto, entre d’altres. El grup l’integren Alberto Tejada, a la guitarra i la veu; Valquiria Plaza, al caixó flamenc; Hugo Navarro, a la trompeta; Iván Cortes, al teclat, i Jaume Pascual, al baix.
Després de set nits d’emocions al ritme del soul, el pop, el blues, les havaneres i el folk, Beto Tejada és l’encarregat de posar fi a la sisena edició d’aquest cicle musical i gastronòmic amb el seu espectacle de rumba, les seves versions i els seus ‘Medleys’ per a tots els gustos musicals. Els assistents d’aquesta última nit d’emocions podran fer les seves compres a la botiga del complex fins a la mitjanit en una Shopping Night plena de descomptes, regals i sortejos de productes Emocions.
Cada nit de concert del cicle ‘Nits d’Emocions’ té un menú elaborat pel xef del restaurant i es proposa un còctel diferent als assistents. El sopar comença a les 21.00 i es recomana reservar taula al telèfon 937 539 347, ja que l’aforament és limitat.
No hi ha videoclips d'aquest grup!
